kamran hamidehkerdar

دکتر ابراهیم (کامران) حمیده کردار

کامران حمیده کردار به تاریخ ۳۱/۳/۱۳۴۷ در شهر تهران به دنیا آمد و از سنین کودکی ارگ و پیانو را آموخت.

در نوجوانی نزد  اساتید مجرب به فرا گیری سازدهنی ، فلوت ، نی ، آکاردئون ، گیتار و آواز پرداخت و تحصیلات موسیقی خود را در زمینه آهنگسازی در کشور انگلستان گذراند و آهنگ های با کلام و بی کلام بسیاری ساخته که از صدا و سیما پخش و در کنسرت های متعدد اجرا شده است و نیز در زمینه های مختلف موسیقی از جمله تحقیق و پژوهش ، ساخت و تنظیم آهنگ ، موسیقی درمانی ، تدریس تئوری موسیقی ، آموزش ساز های مختلف و به نگارش کتاب های موسیقی فعالیت داشته است.

او پس از این که نوشتن کتاب آموزش سازدهنی را به اتمام رساند برای اولین بار نرم افزار آموزش سازدهنی         (دیاتونیک و کروماتیک) خود آموز آسان به روش علمی و به صورت انیمیشن را ساخت.

 وی آموزشگاه موسیقی خود را با نام نغمه دل تأسیس نمود و موفق به دریافت مجوز درجه یک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  شد.

کامران حمیده کردار تا کنون سه اختراع به ثبت رسیده دارد که یکی از آنها دستگاه انتقال اصوات و موسیقی به ناشنوایان از راه حس لامسه است ، اختراع دوم دستگاه پیجر و هشدار دهنده برای ناشنوایان و سومین اختراع عصای ویژه نابینایان مجهز به چرخ ، چراغ های لیزری چشمک زن و بوق راهنما می باشد.

همچنین در مراسمی رسمی ریئس جمهور به همراه چند تن از مسئولین کشوری مدرک درجه یک هنری در زمینه آهنگ سازی به ایشان اعطا نمودند.

 مدرک-درجه-یک-هنری 

آدرس : میدان ۷ تیر , آموزشگاه موسیقی نغمه دل , درجه ۱

مدیریت : ۰۹۱۲۱۸۶۵۰۲۶

تلفن :۲ الی ۸۸۸۶۱۶۰۱- ۰۲۱

به مدیریت کامران حمیده کردار